Tuesday 5 November 2013

Konvokesyen UTM




Hello Hello Hello
i dah grad u hak hak... tapi baru diploma..
alhamdulillah.. lepas 3 tahun belajar kat UTM KL rase la kejayaan tu dengan adanya majlis konvokesyen..
konvo kitorang kat UTM Skudai.. berlangsung selama 3 hari. dari 26/10/13 - 28/10/13
untuk diploma pada 28/10/13
reahsel lak 25/10/13(jumaat)
so aku start berkampung kat UTM pada malam hari khamis. konon2 semangat la nak p reahsel pagi jumaat tu.. haha guess what ????? 
budak2 ni tak nak bangun !!! aku dah siap okey,,, diorang yang tak bangun lagi.
reahsel start kol 8 tapi sebab tunggu makcik2 tu siap kitorang p kol 10 =..=
pastu kol 10.30 reahsel habis. haha ohsem !!! then cakap alaa baek xyah datang. padahal dy yang gerak lambat.. well that's my friend (^_^)

petang jumaat tu lak Dini ajak Yus n aku p hotel dia.. Paris Hotel.


at Loby Hotel with Yus
dan jenjelan kat Jusco Bukit Indah

at Johnnys with Dini


   aktiviti pagi sabtu after breakfast =D
keh keh


mlm baru gerak balek UTM
as the result hari konvo tu muke aku mengelupas haha

ooiiii orang kamponggg !!! aku dah grad oiii haha
dengan rasminya aku sebagai pemegang Diploma Ukur Bahan..

tahniah kepada aku hehe dan kawan2..
terima kasih pada keluarga yang selalu bagi semangat dan pada faliq yang awez ade by my side (^_^)







muke bangga =D



TQ mama n ayah











sekian sahaja cerita untuk entry kali ini peace yaw !! (^_^)

No comments :

Post a Comment